Megéri okos villanykörtét venni?

lifx1.JPG

Több, mint egy éve használok okos égőt. Mobiltelefonomról tudom beállítani, hogy milyen színben pompázzon a szobám, milyen fényerősséggel és milyen melegséggel világítson a lámpám.

Az előző rész tartalmából

Kicsivel több, mint egy éve írtam a blog legeslegelső posztját, amiben a LIFX okos LED égőjét mutattam be. Iszonyúan vártam, hogy megérkezzen az izzót tartalmazó csomagom, majd megvesztem, amikor becsavarhattam a lámpámba és elkezdhettem szórakozni a színekkel és funkciókkal. Aztán lefagyott a mosoly az arcomról, amikor egy hónap múlva elromlott, és nem csatlakozott többet a wifihez az égő.

Akkor felvettem a kapcsolatot a Kickstarter projektből világméretű céggé vált startup ügyfélszolgálatával, akik megígérték, hogy küldenek egy új okos villanykörtét.

lifx3.JPG

Új égő, új lap

Bár a LIFX tipikus Szilikon völgyi startup, a gyártása ki van szervezve olcsóbb helyre. Ez esetben Hong Kongba.

Szóval 1-2 hónapon belül megérkezett az új csomagom a messzi Hong-Kongból, benne egy fekete színű égővel. Dizájnosabb a fekete színben az biztos, csak működjön is. - gondoltam magamban.

És működik. Egy éve tökéletesen működik. Csúcsszuper!

lifx2.JPG

Viszont a kérdés továbbra is nyitott:

Tehát megéri beruházni okos égőre?

LED égőre egészen biztosan megéri. Persze a villanykörte bizniszben mindig is voltak összeesküvés elméletek, így hallhatunk olyat, hogy a LED világítástól örökre megvakulunk és kiég a szemünk. Azonban én szeretek veszélyesen élni.

De, hogy az okos égőre szükség van-e valójában? Nem hiszem.

Alapjáraton azt kell, hogy mondjam rohadtul nincs rá szükség! Hétköznapokban ritkán használja az ember, a mókus kereket hajtva elfeledkezel róla teljesen. Néha azonban, amikor kell egy kis hangulat, relaxálni szeretnél, vagy fel akarsz vágni a vendégeid előtt, akkor jópofa tud lenni.

Amondó vagyok, örülök, hogy megvettem, viszont nem tennék minden lámpámba okos égőt.

Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal, és kövesd a blogot Facebook-on, Instagram-on, Twitter-en, vagy YouTube-on!

Címkék: teszt okos otthon